Kaffe eller inte?
Mohahhhaaaa!
Det är så otroligt med alla feta rubriker om kaffe. Den senaste om att man får mindre bröst.
Metro: Kaffe ger mindre bröst.
SvD: Kaffe kan ge mindre bröst.
DN: Kaffe kan ge mindre bröst. Å andra sidan minskar också risken med bröstcancer. Man får ta det onda med det goda.
DN: Kaffe kan ge mindre bröst. Å andra sidan minskar också risken med bröstcancer. Man får ta det onda med det goda.
Läkartidningen : Goda nyheter för kaffedrickare.
Nu kommer en god nyhet för alla kaffedrickare. En studie från USA och Spanien, presenterad i Annals of Internal Medicine, visar nämligen att kaffedrickare lever minst lika länge som alla andra. Kanske något förvånande visar studien att kaffedrickare faktiskt löper mindre risk att avlida i hjärt–kärlsjukdom än individer som inte dricker kaffe.
Till sist: Varning för höstlöven! De kan vara farliga för stressade hjärtan.
SL: "Det här är något som händer varje höst och vi kan inte förhindra det. "
Läs även andra intressanta bloggares åsikter om kaffe, bröst, hälsa, höstlöv, media, SLTill sist: Varning för höstlöven! De kan vara farliga för stressade hjärtan.
SL: "Det här är något som händer varje höst och vi kan inte förhindra det. "
Kommentarer
Postat av: Henrik
Är det för löven som så många får höstdepressioner. jag som trodde att det var brist på ljus.
Postat av: Louis Vuitton
I just hope to have understood this the way it was meant .
Louis Vuitton http://www.louisvuitton8.com/
Trackback


